Alla inlägg under juni 2013

Av Sussie - 19 juni 2013 11:43

Hej!
Asså förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft så mycket att göra!! I fredags fick jag sommarlov!! Det är sååå skönt! Det enda jag hatar med lovet är när alla är på semester!! Mina "systrar" Tanya, Amanda och Julia är utomlands (utom amanda som e på ridläger). Idag när Julia kommer hem så åker jag iväg och det e så dåligt!! Jag saknar er så sjukt mycket! Asså jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade de!! Och Kevin (min pojkvän) åkte till Finland själv i måndags för att hälsa på sin farmor och så och han kommer vara där hela sommaren!! :'( jag kommer sakna honom så sjukt mkt! Jag saknar honom redan liksom och jag träffade honom i helgen!
Ikväll åker jag till Storbrittanien!! Det ska bli så kul! Min mormor och morfar har kommit för att passa hundarna medans vi är borta. Vi åker först till Edinburgh (Skottland) och sen avslutar vi i London :D. Det ska bli så himla kul! Jag har varit där innan för fyra år sedan. Om du gillar nöjesfält och ska till England så kan jag verkligen rekommendera Alton Towers! Det är jättestort och det finns attraktioner för alla åldrar!! Jaha nu måste jag gå. Hejdå!
P.S Jag kommer nog inte kunna blogga i England men jag lägger upp några bilder sen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards