Alla inlägg under juli 2013

Av Sussie - 2 juli 2013 10:10

Hej!
I fredags kom jag hem från England. Jag hade jättekul där! :D Jag skrev dagbok där och det blev typ 7 A4 sidor så jag har väldigt mycket att berätta! Jag kan säga en grej i detdär inlägget. Vi var på ett nöjesfält som heter Alton Towers (jag kan verkligen rekommendera det) och där åkte jag tre av "värsting karusellerna" jag kan visa bilder senare men den som heter "oblivion" har en maxhastighet på 110km/h! Aaah!! Haha nej men den var jätterolig! Sen åkte jag massa andra som jag inte orkar berätta om. Vi var i London och shoppade, kan visa bilder på det.
Igår var jag med två av mina allra bästa vänner som jag inte hade träffat sen innan skolavslutningen ???. Vi hade jättekul som alltid. Vi var och badade och Tanya hoppade från trean typ direkt och jag som e världens fegis hoppade faktiskt från ettan! Fast jag fick ganska många kallsupar... Vi bakade och drack varm choklad och gjorde lite roliga saker, typ sumobrottning som vi kallar det för. Kan kanske lägga upp den videon sen... Men idag ska jag va med min tredje bästa vän, eller asså alla e mina bästisar men eftersom jag var med två igår så... aa ni fattar nog hoppas jag <3 hejdå

Dethär köpte jag i London.

En klocka där det står "London" och lite av stan, en snapback där det står "new york", en tröja från PINK och en hoodie från PINK (Victoria's secret)

Mums :p <3. Vi e så pro på baka.
Hejdå! <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards