Alla inlägg den 18 november 2013

Av Sussie - 18 november 2013 19:44

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men jag har haft ganska mycket i skolan osv. så jag har glömt bort... Idag var en jätterolig dag men samtidigt riktigt jobbig. Det började med att vi skulle träffa våran syv Anders, och våran lärare sa att vi skulle vara i aulan, men det visade sig att vi skulle va i teatern så vi blev 10 min försenade... Pinsamt.
Sen gick jag och Julia upp på plan tre för att ha engelska kp, några minuter innan vi skulle börja så var det fortfarande bara vi där, och då kom två killar i vår bg och sa att det var inställt... Så vi gick och jobbade spanska. När vi sen gick ner för att ha bg frågar engelska läraren vart vi var. Man skulle tydligen gå till eng ws och jobba i 40 min och bli avprickad, men vi hade inte fått den informationen. Efter vi hade slutat kom våran lärare som vi skulle ha kp med och frågade vart vi var, så vi behövde förklara allt igen. Det var inte kul.

Det roliga började efter skolan. Jag, Moa och Tanya satte oss i ett grupprum på plan två. Sen behövde vi hjälp med några frågor så vi gick och frågade en kille som satt med sona kompisar i ett annat grupprum. Sen typ spårade det ut och vi kastade papper på varandra. Sen gick vi till svenska ws och gömde pennor och stojade. Sen när jag och tanya skulle gå kom jag på att jag hade glömt mitt busskort så jag fick låna ett i skolan men det funkade inte så busschauffören kastade av oss. Så våra "nya" kompisar undrade vart vi tog vägen. Det var inte kul men som tur var kunde tanyas mamma skjutsa hem mig. <3 har det hänt nåt roligt eller så för dig på sista tiden? Kommentera gärna isånnafall ^^

Jag möblerade om på mitt rum idag. Blev väldigt nöjd ^^
Ha det bra!
<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards